Director de Cercetare de Piață

Director de Cercetare de Piață

Denumirea postului

Director de Cercetare de Piață

Locația postului

București

Codul postului

CS-02 MRE

Responsabilități:

Responsabilităţile principale includ: client service; proiectarea metodologiilor de cercetare (cantitativă şi calitativă); analiză şi 
raportare; coordonarea proiectelor. Domeniile de cercetare ce sunt abordare în cadrul postului: satisfacția clienților;
performanța mărcilor; evaluarea materialelor publicitare; cumpărător misterios; mapare perceptuală; analiză comună 
(compromis marcă/preț, lichiditate marcă); segmentarea pieței; testare produse.

Fundal necesar şi cunoştinţe dovedite:

Candidatul de succes va avea experiență sau cunoştinţe dovedite într-unul din următoarele domenii: sociologie; marketing; experiența pe poziții de marketing este un plus.

Abilități necesare:

Abilităţi de gândire analitică şi rezolvarea problemelor, abilități bune de comunicare și prezentare, standarde înalte de calitate, inovație și creativitate, simț puternic de organizare, cunoștințe excelente de limba engleză - nivel de competenţă (citit, scris, vorbit), cunoștințe PC: procesoare de text, foi de calcul şi aplicații de prezentare, minim 1 an experiență în cercetare de piață/marketing - cunoștințe practice de marketing, cercetare de marketing, studii (cercetare calitativă & cantitativă), propuneri, designul chestionarelor, interpretarea de date, redactarea de rapoarte, prezentări către clienți, coordonare de proiecte, dezvoltarea afacerii.

Trimiteți CV-ul la contact@mercury.ro, specificând codul postului pentru care aplicați în subiectul.

Trimite

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP