CommCheck <test copy>

CommCheck <test copy>

Evaluarea copy-ului dumneavoastră de catre un grup de persoane poate parea neproductiv. Unii ar putea argumenta că oamenii obişnuiţi nu au abilităţi şi cunoştinţe să judece propunerile profesioniștilor de marketing & comunicare sau pentru a vă oferi idei creative despre cum să realizați un copy mai bun. Adevărat. Discuțiile cu consumatorii nu vă spun daca reclama sau intreaga comunicare va fi un succes sau un eşec, dacă vânzările vor înflori sau nu. De asemenea, un script pentru un copy mai bun nu este produs într-un focus grup.

Cu toate acestea obţinerea de feedback deschis şi extins din partea consumatorilor în faza de testare a copy-ului vă înarmează cu informațiile necesare pentru a evalua cât de bine copy-ul răspunde obiectivelor dumneavoastră de comunicare.

Echipa noastră de moderatori extrem de calificați are cunoștințe extinse de cercetare de piaţă, cu aplicare
la diverse sectoare economice. Prin testarea copy-ului, vă pot ajuta să stabiliţi un diagnostic solid al capacității copy-ului dumneavoastră de a transmite mesajul potrivit şi de a proiecta imaginea corectă a mărcii oferindu-vă răspunsuri la întrebări precum:

  • Copy-ul dumneavoastră are sau nu sens pentru publicul țintă?
  • Ce idei legate de marcă extrage din anunț ținta dumneavoastră? 
  • Sunt acestea în conformitate cu comunicarea intenționată?
  • Cât de relevante, credibile şi interesante sunt mesajele copy-ului pentru publicul dumneavoastră?
  • Există elemente care transmit mesaje greşite sau îngreunează înţelegerea, acceptarea sau credibilitatea copy-ului?

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP