CommTrack <urmărirea mărcii & comunicării>

CommTrack <urmărirea mărcii & comunicării>

Chiar în cazul în care publicitatea este testată înainte de a fi on air, este practic imposibil stiţi sigur ce performanțe va avea în viaţa reală, în mijlocul aglomerării de mesaje publicitare competitive, acţiuni de marketing paralele precum concursuri, promoții, canale de distribuţie, care au un impact asupra performanţei publicităţii.


Metodologia ComTrack poate ajuta la monitorizarea eficienţei publicităţii în timp, în comparaţie cu concurenţii principali, în lumea reală. Vă poate spune când o campanie începe să se perimeze. Poate identifica reclamele care oferă rezultate conform obiectivelor de comunicare.

ComTrack este adaptat la categoria de produse şi la obiectivele clientului şi este proiectat pentru a măsura cu exactitate efectele pe termen lung ale unei campanii de publicitate, inclusiv:

  • Notorietatea mărcii și publicităţii
  • Impactul mesajului publicitar
  • Recunoaşterea publicității
  • Imaginea mărcii
  • Indicatori de încercare şi de utilizare
  • Utilizarea canalelor media

ComTrack va oferi feedback valoros pentru a vă ajuta să înţelegeţi dacă publicitatea dumneavoastră atrage atenţia, dacă mesajele cheie sunt recepționate, sau dacă imaginea mărcii dumneavoastră se îmbunătățește în timp.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP