ExploreFit <testarea conceptului>

ExploreFit <testarea conceptului>

Multe produse noi încep cu o idee de marketing, şi pentru aceste cazuri un concept de produs este primul pas în dezvoltarea de produse noi.

Este convingerea noastră că fiecare companie are un loc unic în piaţă şi nu există standarde universale pe care trebuie să le îndeplinească un produs. Dacă noul concept de produs are un scor de 30% în ceea ce priveste intenția pozitivă de achiziționare,  poate parea că se află într+o situaţie neprofitabilă, dar poate fi de asemenea un produs de nișă grozav.

Clienții noștri vor primi informaţii pertinente despre unde şi cum s-ar potrivi ideea lor de produs nou, pe lângă scorul de atractivitate, originalitate, relevanţă, credibilitate, intenţie de cumpărare.

ExploreFit este proiectat să:

  • ajute clientul să înțeleagă potenţialul noilor sale idei - generarea euristică a unei idei de produs nou, separarea analizei de pret pentru a explora deplin ideea de produs nou pentru a permite simulări ale intenţiei de cumpărare la preţuri diferite, oferind perspective valoroase pe funcționalitatea beneficiilor conceptului de produs
  • oferă măsurătorile corecte pentru a ajuta clienții să decidă condiţiile şi corectirudinea lansării noului produs

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP