TrialFit <testarea produselor>

TrialFit <testarea produselor>

În mod ideal, un concept de produs genial ar trebui să se transforme într-un produs real la fel de genial. Odată ce noul produs este disponibil, trebuie testat dacă reacţiile consumatorilor sunt la nivelul așteptărilor și dacă depășește concurența pentru segmentul țintă.

TrialFit se desfăşoară sub formă de teste monadice în „orb” pentru noul produs şi concurentul principal într-un context de consum relevant. Această abordare:

  • izolează avantajul competitiv al produsului (caracteristica oarbă)
  • permite compararea şi analiza comparativă cu concurența principală, precum şi cu testele anterioare sau viitoare (caracteristica monadică), şi
  • diminuează efectul testării asupra reacţiei consumatorului (prin asigurarea unui cadru relevant)

Rezultatul principal al testării produsului este o decizie mai bună legată de continuarea dezvoltării noului produs, pe baza performanţelor faţă de aşteptări (standarde de acţiune), comparaţia cu principalul concurent, sau cu produse testate anterior şi lansate cu succes.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP