Sectoare Business

Our business sectors [RO]

Mercury Research is the largest independent full-service market research company in Romania. We built this position by being fitrst choice partner for companies that use information at its highest value in their business and marketing decisions. Mercury Research is the largest independent full-service market research company in Romania.

Auto

Categorii de produse analizate

  • Autoturisme · Autoutilitare· Servicii auto · Anvelope · Combustibili și lubrifianți

Ținte investigate

  • Proprietarii de mașini şi clienți potențiali
  • Șoferi
  • Dealeri
  • Managerii de parcuri auto
  • Comercianţi cu amănuntul de piese de schimb

Soluţii

Bunuri de folosinţă îndelungată

Marca este crucială şi este nevoie de mai mulţi ani pentru a o construi. Mult mai mulți decât pentru bunurile de larg consum. Caracteristicile produselor sunt importante, iar clienţii fac eforturi semnificative pentru a înţelege specificaţiile tehnice ale produselor. Spre deosebire de cazul bunurilor de larg consum, clienții pot evalua bine produsele şi le pot compara cu concurența. Înţelegerea dinamicii nevoilor clienților şi anticiparea urmatorului val de dezvoltăre tehnologică sunt critice pentru supravieţuire. Cu o experienţă vastă pe piaţa bunurilor de folosinţă indelungată, am dezvoltat instrumente de cercetare adecvate pentru a ne informa corect clienții.

Categorii de produse analizate

  • Electrocasnice mari / mici · Bunuri albe /maro · Telefoane

Publicuri investigate

  • Consumatori
  • Comercianţi cu amănuntul / Retaileri
  • Soluţii

Soluţii

Financiar

Departamentul nostru dedicat de cercetare financiară lucrează din 2002 în parteneriat cu clienții, fiind implicat activ în procesele de afaceri ale companiilor lor (de la decizii privind spotul TV corect la sisteme CRM complexe). Consultanții noștri de cercetări financiare sunt foarte apreciați pentru înţelegerea clară a produselor financiare, capacitatea de a livra la standardele înalte de acuratețe și precizie necesare în acest domeniu şi capacitatea de a consilia pe baza rezultatelor cercetării.

Categorii de produse analizate

  • Economii · Creditare · Leasing · Carduri · Pensii · Asigurare · Investiții    

Publicuri investigate

  • Clienți particulari
  • Manageri financiari, contabili şefi, directori generali în corporații mici, mijlocii & mari

Soluţii

FMCG

Cercetarea in domeniul FMCG a stat la baza dezvoltării companiei noastre şi a continuat să fie una din zonele de expertiză cheie ale consultanților noștri. Tradiţia si experienţa noastră în cercetarea FMCG ajută companiile locale și multinaționale în dezvoltarea de strategii de piaţă şi mărci de succes, în crearea şi lansarea de noi produse de top şi în îmbunătăţirea tacticilor de marketing în vânzări şi distribuţie, stabilire a preţurilor, publicitate și promovare.

Categorii de produse analizate

  • Alimente · Cofetărie · Cafea · Băuturi alcoolice · Băuturi non-alcoolice · Produse de uz casnic · Îngrijire personală · Frumusețe · Tutun · Hrană pentru animale · Comerț cu amănuntul · Comerț en-gros · Fast-Food

Publicuri investigate

  • Consumatori · Comercianţi cu amănuntul · Distribuitori                                        

Soluţii

CommTrack – evoluţia mărcii & comunicării

Sănătate

De la primele studii în domeniul medical din 1996 , echipa noastră a dobândit o experiență bogată în efectuarea de studii pe diverse categorii peciale, cum ar fi medici specialiști, pacienți cu boli cronice, farmaciști și reprezentanți ai autorităților de sănătate și asociațiilor de pacienți

Arii terapeutice cercetate

  • AHT · Astm · Sistemul nervos central · CHF · Insuficiență venoasă cronică · Diabet · Dermatologie · Ginecologie · Hipercolesterolemie · Endocrinologie · Disfuncţii erectile · Boli infecțioase/HIV · Oncologie · Agenți oftalmici · Respirator · Reumatologie · Boli urologice

Publicuri investigate

  • Pacienţi
  • Generaliști
  • Specialişti
  • Farmacişti

Soluţii

Media

Diversitatea de metodologii de cercetare în domeniul media, precum şi rolul de inovatori, ne recomandă ca partener de încredere în proiecte complexe. Am introdus în premieră în România cercetarea de tip day - after recall asupra cititorilor prin studiul TGI, am dezvoltat pentru Euromedia prima măsurătoare de audienţă pentru media de tranzit OOH şi facem parte din sistemul de măsurare a audienţei radio pentru ARA încă de la început. Pe baza cunoştinţelor noastre extinse în mass-media, oferim servicii specifice de cercetare pentru toate tipurile de companii de media - posturi de televiziune, posturi radio, edituri, furnizori de spații exterioare.

Categorii de produse analizate

  • Tipar  · TV  · Radio · Exterior

Public investigat

  • Audiența generală

Soluţii

Servicii sociale & publice

Suntem mândri să contribuim la proiecte semnificative în beneficiul societăţii noastre:

  • Avem o experienţă vastă în proiecte guvernamentale derulate pe subiecte de importanţă pentru politicile publice
  • Parteneriate cu ONG-uri în studierea problemelor sociale importante
  • Participare la consorții câștigătoare pentru proiecte complexe cu componente de cercetare socială sau votare

Publicuri investigate

  •  Trafic de persoane · Drepturile copiilor · Sănătate publică (prevenire HIV, tratament TB, deficit de iod, nutriție infantilă, planificare familială, aplicarea măsurilor universale de precauție în sistemul de sănătate, pregătirea în caz de pandemie) · Agresiune stradală · Migraţie · Gestionarea deşeurilor · Ameliorarea riscurilor şi pregătirea de urgenţă · Servicii civile (funcționari publici) · Oferirea de cultură și patrimoniu de către corporații · Mediul de afaceri din România    

Beneficiari

  • Agenţia pentru Strategii Guvernamentale · Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici · British Council România · Centrul European de Formare şi Educaţie · Institutul de Sănătate Publică Bucureşti · IRIS CENTER · Johns Hopkins University / Serviciile de comunicare cu populaţia · London School of Economics and Political Science · Ministerul Administraţiei şi Internelor · Inspectoratul General Român pentru Situaţii de Urgenţă · Ministerul Culturii şi Cultelor · Ministerul Mediului şi Administrării Apelor · Ministerul Mediului și Dezvoltării Durabile · Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale · Organizaţia Internaţională pentru Migraţie · PSI România · Crucea Roșie România

Proiecte

  • Consultați mai multe detalii referitoare la proiectele noastre (versiunea în română) aici
Telecom

Fiind cel mai mare furnizor de servicii de cercetare pentru operatorii IT şi de telecomunicaţii, am creat un departament de cercetare telecom dedicat din 2002. Suntem cel mai bine echipați pentru a cerceta nevoile clienților de servicii telecom prin cele 79 de stații CATI proprii şi suntem singurul furnizor de informaţii valoroase provenite din propriile studii de cercetare telecom sindicalizate pe piața rezidențială (Res!com) şi de afaceri (T:Business).

Categorii de produse analizate

  • Voce (fix şi mobil) · Internet · Distribuţie TV (prin cablu, DTH - prin satelit) · Software · Hardware · Servicii de date (VPN)

Publicuri investigate

  • Rezidențial
  • Responsabil IT în întreprinderile mici, mijlocii & mari

Soluţii

Newsletter

Register to our newsletter and get our latest news.

Newsletter-ul include:

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP