FMCG

FMCG

Cercetarea in domeniul FMCG a stat la baza dezvoltării companiei noastre şi a continuat să fie una din zonele de expertiză cheie ale consultanților noștri. Tradiţia si experienţa noastră în cercetarea FMCG ajută companiile locale și multinaționale în dezvoltarea de strategii de piaţă şi mărci de succes, în crearea şi lansarea de noi produse de top şi în îmbunătăţirea tacticilor de marketing în vânzări şi distribuţie, stabilire a preţurilor, publicitate și promovare.

Categorii de produse analizate

  • Alimente · Cofetărie · Cafea · Băuturi alcoolice · Băuturi non-alcoolice · Produse de uz casnic · Îngrijire personală · Frumusețe · Tutun · Hrană pentru animale · Comerț cu amănuntul · Comerț en-gros · Fast-Food

Publicuri investigate

  • Consumatori · Comercianţi cu amănuntul · Distribuitori                                        

Soluţii

CommTrack – evoluţia mărcii & comunicării

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP