Calitativ

Metodologii:

  • Focus-grupuri (FG)
  • Interviuri în profunzime (IDI)
  • Interviuri pereche în profunzime (PDI)
  • Cercetare etnografică:
    • Vizite la domiciliu
    • Cumpărături asistate
    • Situaţii de consum asistate
  • Netnografie

Respondenţi-ţintă pentru cercetarea calitativă – experiență în recrutarea de:

  • Consumatori – de la gospodine la utilizatori de mărci premium sau publicuri cu incidenţă îngustă: venituri mari, utilizatori de servicii complexe
  • Business - factori de decizie din SOHO, IMM-uri, corporaţii mari pe servicii financiare sau servicii de telecomunicații; manageri de parcuri auto;
  • Lideri de opinie – personalități culturale, personalități din mass-media;
  • Autorităţi centrale şi locale
  • Medici – de la generaliști la specializare pe univers restrâns (specialişti HIV, oncologi, imunologii, hematologi etc.)
  • Pacienţi, liderii ai asociațiilor de pacienți
  • Farmacişti

 Resurse:

  • Echipă proprie de moderatori, cu formare în psihologie, marketing, sociologie, care au urmat cursuri ample de pregătire în cercetare cantitativă ce acoperă atât aspecte teoretice cât și practice
  • Echipă separată de operatori de interviu pentru recrutarea de respondenți și confirmări
  • Cameră de focus grup confortabilă și informală cu oglindă unidirecțională
  • Camera de vizualizare izolată fonic cu înregistrare pe DVD şi posibilitatea de traducere simultană
  • Posibilitatea de transmisie live prin Internet folosind sistemul propriu sau Focus Vision
  • Posibilitate de înregistrare audio-video, jurnale tradiţionale sau video pentru cercetare etnografică

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP