Mercury Research a dezvoltat instrumente de cercetare adecvate pentru a oferi informații valoroase profesioniștilor în marketing, astfel încât aceștia să înțeleagă mai bine piețele în care activează. Suntem conștienți de faptul că există diferențe între industrii și tocmai de aceea am conceput instrumente speciale de cercetare strategică pentru a descrie fiecare piață.
- DecisionMap <studii de segmentare U&A>
Oferim informații relevante pentru dezvoltarea strategiei și personalizăm fiecare studiu în funcție de obiectivele de marketing ale clientului.
Mai mult - ShopperVu <cercetare în magazin>
ShopperVu este soluția de cercetare calitativă, care oferă posibilitatea de a analiza procesul deciziei de cumpărare direct prin ochii consumatorului.
Mai mult - Rate de diagnostic
Rate de Diagnostic este un sondaj sindicalizat, care are scopul de a furniza informații despre ratele de diagnosticare a principalelor boli cronice.
Mai mult - T:Business <piata de business telecom>
T:Business oferă informații provenite de la factorii de decizie cu privire la utilizarea serviciilor de telecomunicații.
Mai mult - res!com <piaţa rezidențială telecom>
Res!com este studiul sindicalizat realizat de Mercury Research despre piața rezidențială de telecomunicații.
Mai mult
Decizia de a vă optimiza produsele într-o piață competitivă este de cele mai multe ori o necesitate și nu o opțiune. Am dezvoltat instrumente complexe și analize pentru a ne ajuta clienții să decidă asupra prețului optim, să înțeleagă deciziile consumatorilor în procesul de cumpărare și să afle cum ambalajul produsului ar putea afecta vânzările.
- ImproveFit <analiză conjoint>
Putem oferi clienților noștri posibilitatea de a vedea cum ar evolua preferințele pentru un produs nou.
Mai mult - MarketFit <test de piață simulat>
Testul de cercetare imită ceea ce se întâmplă pe piață, încercând să reproducă experiența reală.
Mai mult - TrialFit <testarea produsului>
Metoda TrialFit se desfășoară sub formă de teste monadice „oarbe” pentru noul produs și concurență într-un context relevant pentru consum.
Mai mult - PriceSpan <stabilirea prețurilor>
Studiile de sensibilitate la preț vă ajută să stabiliți intervalul optim de preț pentru o marcă existentă sau un produs nou.
Mai mult - PackDrive <testarea ambalajului>
Metodologia PackDrive vă permite să evaluați impactul lansării unui nou design de ambalaj.
Mai mult - ExploreFit <test de concept>
Testarea conceptului oferă măsurătorile corecte pentru a ajuta clienții să decidă condițiile și corectitudinea lansării noului produs.
Mai mult
Aproape orice industrie are o componentă de servicii, de la instituțiile financiare care oferă servicii doar propriilor clienți până la producătorii de bunuri ambalate care oferă servicii de gestionare retailerilor sau servicii de vânzări distribuitorilor angro. Astfel, orice instrument de management al calității are legătură cu clientul. Mercury Research vă poate ajuta să discutați direct cu clienții dumneavoastră prin intermediul studiilor de satisfacție sau cu ajutorul cumpărătorilor misterioși, care vă pot evalua calitatea serviciilor.
- ExcellenceMetrics < satisfacția & loialitatea clienților>
Chiar și cel mai simplu feedback din partea clienților este extrem de important pentru orice business.
Mai mult - ScoutStraight <cumpărător misterios>
Prin intermediul metodei mystery shopping, oferim clienților noștri un control independent și valid al procedurilor de servicii cu clienții și al bunelor practici.
Mai mult - StaffChoice <satisfacţia angajaţilor>
StaffChoice oferă pârghii pentru a crește angajamentul angajaților.
Mai mult - WorkDrive <performanţa angajaţilor>
Soluția WorkDrive pentru a evalua performanța angajaților combină rezultatele performanțelor fiecărui individ cu un studiu de personal intern.
Mai mult
Publicitatea poate fi extrem de costisitoare și cu toate acestea nu aduce mereu rezultatele dorite. Evaluarea modului în care copy-ul răspunde obiectivelor dumneavoastră de comunicare, testarea performanței anunțului și urmărirea campaniilor pentru a vedea dacă mesajul transmis este de impact sunt doar câteva dintre instrumentele de cercetare publicitară.
- add+impact ® <test de comunicare>
Analiza add+impact a publicității va anticipa cât de bine va funcționa ad-ul și va diagnostica oportunitățile de îmbunătățire a eficienței de comunicare.
Mai mult - CommCheck <test de copy>
Prin testarea copy-ului, vă putem ajuta să stabiliți un diagnostic solid al capacității acestuia de a transmite mesajul potrivit și de a proiecta imaginea corectă…
Mai mult - CommTrack <monitorizarea mărcii & comunicării>
Metodologia ComTrack poate ajuta la monitorizarea eficienţei publicităţii în timp, în comparaţie cu concurenţii principali, în lumea reală.
Mai mult
Should you need assistance or more information on our solutions and sector expertise, our experts will guide you.