Categorii de produse studiate
- Autoturisme pentru pasageri · Autoutilitare· Servicii auto · Anvelope · Combustibili și lubrifianți
Ținte investigate
- Proprietarii de mașini şi potențialii clienți
- Șoferii
- Dealerii auto
- Managerii de parcuri auto
- Comercianţii de piese de schimb
Soluţiile noastre
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ExploreFit - testarea conceptului
- ImproveFit - analiză conjoint
- TrialFit - testarea produsului
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test de copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack - monitorizarea mărcii & comunicării
Pentru a construi imaginea unui brand este nevoie de mulți ani, mult mai mulți decât în domeniul bunurilor de larg consum. Caracteristicile produselor sunt foarte importante, iar consumatorii depun eforturi pentru a înțelege particularitățile tehnice ale acestor produse. Spre deosebire de bunurile de larg consum, în cazul bunurilor de folosință îndelungată clienții pot evalua și compara produsele cu cele ale competiției. Înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea la viitoarele trenduri sunt esențiale pentru supraviețuirea brandului. Cu o experiență vastă în domeniu, am reușit să dezvoltăm instrumente de cercetare potrivite pentru a ne informa corect clienții.
Categorii de produse studiate
- Mărfuri albe /maro · Telefoane
Ținte investigate
- Consumatori
- Retaileri
Soluţii
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - conjoint analysis
- TrialFit - testare de produse
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack – evoluţia mărcii & comunicării
Încă din 2002, departamentul nostru specializat în cercetarea financiară comunică îndeaproape cu clienții, fiind implicat activ în procesele de afaceri ale companiei acestora (de la deciziile pentru reclamele TV potrivite până la sisteme CRM complexe). Consultanții noștri de cercetare financiară sunt recunoscuți în domeniu pentru înțelegerea clară a produselor financiare, livrarea datelor la standarde înalte de acuratețe și precizie și pentru capacitatea de a consilia pe baza rezultatelor cercetării.
Categorii de produse studiate
- Economii · Împrumuturi · Leasing · Carduri · Pensii · Asigurări · Investiții
Ținte investigate
- Clienți privați
- Manageri financiari, Contabili şefi, Directori generali ai companiilor mici, mijlocii și mari
Soluţiile noastre
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - conjoint analysis
- TrialFit - testare de produse
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack – evoluţia mărcii & comunicării
Cercetarea FMCG a fost și continuă să fie centrul dezvoltării companiei noastre, fiind unul dintre domeniile cheie de expertiză ale consultanților noștri. Cercetarea FMCG ajută atât companiile multinaționale, cât și pe cele locale să dezvolte strategii de piață și mărci adecvate, să creeze și să lanseze noi produse de succes și să îmbunătățească strategiile de marketing în vânzări și distribuție, prețuri, publicitate și promovare.
Categorii de produse studiate
- Alimente · Cofetărie · Cafea · Băuturi alcoolice · Băuturi non-alcoolice · Produse de uz casnic · Îngrijire personală · Frumusețe · Tutun · Mâncare pentru animale · Retail · Comerț en-gros · Fast-Food
Ținte investigate
- Consumatori · Retaileri · Distribuitori
Soluţiile noastre
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ShopperVu - cercetarea cumpărătorilor
- PackDrive - testare de ambalaj
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - Conjoint Analysis
- TrialFit - testare de produs
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack - evoluţia mărcii & comunicării
Mercury Research a efectuat primele studii medicale în 1996, iar de atunci echipa noastră a dobândit o experiență vastă în efectuarea studiilor pe diferite categorii cum ar fi medici specialiști, pacienți cu boli cronice, farmaciști și reprezentanți ai autorităților sanitare și asociațiilor de pacienți.
Arii medicale cercetate
- HTA · Astm · Sistemul nervos central · ICC · Insuficiență venoasă cronică · Diabet · Dermatologie · Ginecologie · Hipercolesterolemie · Endocrinologie · Disfuncţii erectile · Boli infecțioase/HIV · Oncologie · Oftalmologie · Reumatologie · Boli urologice
Ținte investigate
- Pacienţi
- Medici Generaliști
- Medici Specialişti
- Farmacişti
Soluţiile noastre
- PatientWatch - cercetare omnibus pacienți
- GPWatch - cercetare omnibus medici generalişti
- Rate de diagnostic
- Evaluarea reprezentanților medicali
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - analiză conjoint
- TrialFit - testare de produs
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack - brand & communication tracking
Am introdus în premieră în România cercetarea de tip day-after recall asupra cititorilor prin studiul TGI, am dezvoltat pentru Euromedia primul studiu de măsurare a audienței pentru mediile de tranzit OOH și facem parte din sistemul de măsurare a audienței radio pentru ARA încă de la început. Cunoștințele extinse în domeniul mass-media ne recomandă pentru oferirea serviciilor de cercetare specifice pentru toate tipurile de companii media - posturi TV, radio, edituri, outdoor.
Categorii studiate
- Radio · Tipar · Outdoor · Internet · TV
Ținte investigate
- Audiența generală
Soluţiile noastre
Suntem mândri să contribuim la acțiuni semnificative în beneficiul societății noastre:
- Experiență vastă în derularea de proiecte guvernamentale pe subiecte de mare importanță pentru public
- Colaborăm cu ONG-uri pentru studiile referitoare la problemele sociale de mare impact asupra populației
- Participăm la consorții câștigătoare pentru proiecte complexe cu componente de cercetare socială sau sondaje
Ariile investigate
- Trafic de persoane · Drepturile copiilor · Sănătate publică (prevenirea HIV, tratament TB, deficitul de iod, alimentația copiilor, planificarea familială, implementarea măsurilor de precauție universale în sistemul de sănătate, pregătirea în caz de pandemie) · Agresiunea stradală · Migraţia · Gestionarea deşeurilor · Reducerea riscurilor și pregătirea pentru situații de urgență · Serviciile civile (funcționari publici) · Oferirea de cultură și patrimoniu de către corporații · Mediul de afaceri din România
Beneficiari
- Agenţia pentru Strategii Guvernamentale · Agenția Națională pentru Funcționarii Publici · British Council România · Centrul European de Formare şi Educaţie · Institutul de Sănătate Publică Bucureşti · IRIS CENTER · Johns Hopkins University / Serviciile de comunicare cu populaţia · London School of Economics and Political Science · Ministerul Administraţiei şi Internelor · Inspectoratul General Român pentru Situaţii de Urgenţă · Ministerul Culturii · Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor · Ministerul Mediului și Dezvoltării Durabile · Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale · Organizaţia Internaţională pentru Migraţie · PSI România · Crucea Roșie România
Proiecte
- Consultați mai multe detalii referitoare la proiectele noastre (versiunea în română) aici
Suntem cel mai mare furnizor de servicii de cercetare pentru companiile de IT și telecomunicații. Am înființat un departament de cercetare dedicat acestor domenii în 2002 și suntem cel mai bine echipați pentru a sonda clienții serviciilor de telecomunicații prin intermediul propriei facilități CATI. Prin studiile noastre sindicalizate oferim o imagine de ansamblu asupra serviciilor de telecomunicații pe piețele rezidențiale (Res!com) și de afaceri (T:Business).
Categorii de produse studiate
- Voce (fix şi mobil) · Internet · Distribuţie TV (prin cablu, DTH - prin satelit) · Software · Hardware · Servicii de date (VPN)
Ținte investigate
- Clienți rezidențiali
- Responsabili IT în companii mici, medii și mari
Soluţiile noastre
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- res!com - piața rezidențială a telecomunicaţiilor
- T:Business - piaţa de afaceri a telecomunicațiilor
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - analiză conjoint
- TrialFit - testare de produs
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack - evoluţia mărcii & comunicării
Should you need assistance or more information on our solutions and sector expertise, our experts will guide you.