FMCG
Cercetarea FMCG a fost și continuă să fie centrul dezvoltării companiei noastre, fiind unul dintre domeniile cheie de expertiză ale consultanților noștri. Cercetarea FMCG ajută atât companiile multinaționale, cât și pe cele locale să dezvolte strategii de piață și mărci adecvate, să creeze și să lanseze noi produse de succes și să îmbunătățească strategiile de marketing în vânzări și distribuție, prețuri, publicitate și promovare.
Categorii de produse studiate
- Alimente · Cofetărie · Cafea · Băuturi alcoolice · Băuturi non-alcoolice · Produse de uz casnic · Îngrijire personală · Frumusețe · Tutun · Mâncare pentru animale · Retail · Comerț en-gros · Fast-Food
Ținte investigate
- Consumatori · Retaileri · Distribuitori
Soluţiile noastre
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ShopperVu - cercetarea cumpărătorilor
- PackDrive - testare de ambalaj
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - Conjoint Analysis
- TrialFit - testare de produs
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack - evoluţia mărcii & comunicării