TrialFit <testarea produsului>
În mod ideal, un concept de produs foarte bun ar trebui să se dezvolte într-un produs real la fel de bun. Odată ce noul produs este lansat, ar trebui să analizați dacă reacțiile consumatorilor sunt la nivelul așteptărilor și dacă depășește concurența pentru segmentul vizat.
Metoda TrialFit se desfășoară sub formă de teste monadice „oarbe” pentru noul produs și concurență într-un context relevant pentru consum.
Modul de abordare:
- izolarea avantajului competitiv al produsului de marcă (funcția „oarbă")
- compararea cu principala competiție, precum și cu testele anterioare sau viitoare (funcția monadică)
- diminuarea efectului de testare asupra reacției consumatorului (setarea unui cadru relevant)
Principalul rezultat al metodei TrialFit este o decizie mai bună privind dezvoltarea ulterioară a noului produs, bazată pe raportul performanță – așteptări (standarde de acțiune), pe comparația cu principalul concurent sau cu alte produse testate anterior și lansate cu succes.