ExploreFit <test de concept>

ExploreFit <test de concept>

Multe produse noi încep cu o idee de marketing, iar în acest caz conceptul produsului este primul pas în dezvoltarea acestuia.

Convingerea noastră este că fiecare companie are un loc unic pe piață și nu există standarde universale pe care un produs trebuie să le îndeplinească.

Dacă noul dumneavoastră concept de produs obține un scor de 30% în ceea ce privește intenția de cumpărare este posibil ca acesta să nu fie o idee tocmai bună, dar poate fi de asemenea și un produs de nișă grozav. Cu ajutorul metodei ExploreFit, clienții noștri primesc informații despre contextul în care s-ar potrivi noua lor idee de produs, pe lângă măsurile obișnuite de atractivitate, originalitate, relevanță, credibilitate și intenție de cumpărare

ExploreFit este proiectat să:

  • ajute clientul să observe potențialul noilor idei – generând o nouă segmentare bazată pe idei de produs, separând analiza prețurilor pentru a explora pe deplin noua idee de produs, pentru a permite simularea intenției de cumpărare la diferite prețuri și pentru a oferi informații valoroase asupra beneficiilor noului concept
  • ofere măsurătorile potrivite pentru a ajuta clienții să decidă meritul noii lansări de produs în conformitate cu normele adecvate companiei, mărcilor și pieței

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP