add+impact ® <test de comunicare>
Profitați de impactul publicitătii!
- Obţineți un efect maxim pentru un cost minim din bugetul dumneavoastră de media. Având în vedere că doar aproximativ o treime din publicitate este eficientă, asigurați-vă că reclamele dvs. aduc rezultatele dorite!
- Metoda add+impact reprezintă o verificare specializată în comunicarea și publicitatea mărcii, care vă ajută să obțineți reclame de efect pentru construirea unor mărci de succes. Poate fi folosită pentru a dezvolta toate tipurile de publicitate, inclusiv TV, print, radio, outdoor și online în orice stadiu de dezvoltare.
- Analiza add+impact a reclamei dumneavoastră estimează cât de bine va funcționa anunțul și va identifica oportunitățile de îmbunătățire a eficienței comunicării. Metoda combină răspunsuri calitative aprofundate cu certitudinea evaluărilor cantitative. Ulterior, rezultatele sunt comparate cu o bază de date de anunțuri eficiente.
Fiecare cercetare add+impact este adaptată pentru a îndeplini obiectivele specifice ale comunicării mărcii și utilizează o metodologie consecventă și dovedită pentru a oferi informații despre:
- Posibilitatea anunțului de a fi remarcat
- Mesajele brand-ului care sunt transmise atât în mod explicit, cât și implicit
- Relevanța acestor mesaje și impactul lor asupra imaginii și percepției mărcii
- Efectul reclamei asupra sentimentelor consumatorului față de marcă
- Puterea brandingului în publicitate
- Potențialele modificări pentru îmbunătățirea impactului reclamei
Colaborăm cu cei mai buni agenți de publicitate din întreaga lume pentru a-i ajuta să dezvolte reclame de succes. Până acum add+impact a fost aplicat:
- la peste 6.100 de reclame
- pentru peste 1.400 de mărci
- în mai mult de 55 de ţări
- pentru reclame în orice stadiu de dezvoltare
- pentru toate tipurile de mass-media
Astăzi, add+impact este disponibil în mai mult de 50 de țări și este folosit de consultanți de cercetare cu experiență.