MarketFit <test de piață simulat>

MarketFit <test de piață simulat>

Înainte de lansare sau înaintea unui test de piaţă real, cel mai bun indicator al potenţialului unui nou produs este un test de piaţă simulat mai complex. Testul de cercetare imită ceea ce se întâmplă în piaţă, încercând să reproducă o experienţă de piaţă reală pentru client. Chiar dacă este o simulare, aceasta este cea mai bună opţiune pentru a estima răspunsul pieței fără investiţii complete în producție, distribuție, publicitate și PR.

Etape:

  • Expunerea la comunicarea noului produs pentru a estima puterea de a genera interes
  • Experienţa cu produsul real şi estimarea ratei de cumparare repetată
  • Designul eșantionului pentru a permite extrapolarea la întreaga piață
  • Datele de cercetare şi planul de marketing pentru lansarea pe piață a noului produs care conţine previzionarea vânzărilor viitoare.

Design-ul variază de la cel mai simplu test de locaţie centrală cu prezentarea conceptului şi testării produsului la modele experimentale realiste care implică reclame reale, magazinele reale, clienţii reali şi bani reali.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP