Analiză statistică & modelare

Conjoint Analysis 

Previzionarea este necesară tuturor afacerilor. Dar privitul în viitor ține de magie, nu de economie sau știință. Încă ce părere aveți despre simularea de scenarii ipotetice bazate pe fapte concrete? Lăsați clienții să facă alegeri, observați-le în mod sistematic, apoi modelați cu îndemânare procesul lor de luare al deciziilor. Cu cunoştinţe adecvate despre modul în care oamenii decid, simulați scenarii de interes pentru dumneavoastră. Ce se întâmplă dacă am creşte preţul, ce se întâmplă dacă am lansa un produs nou, ce se întâmplă dacă îmi copiază mișcările concurenţii? Rezultatele sunt realiste şi se bazează pe fapte.

Metode de Regresie (OLS, Logistică, etc.):

  • Aplicații privind satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele caracteristici în generarea de satisfacție și loialitate
  • Aplicații strategice: ce factori influenţează decizia de a alege o marcă sau alta; ce menține consumul ridicat / frecvenţa într-o anumită categorie de produse

Hărți perceptuale (folosind corespondenţa, MDS, discriminante, analiza factorială)
Transpuneți poziţionarea complexă a mărcilor din mintea clienților dumneavoastră pe o hartă bidimensională pe hârtie. Sunt posibile mai multe opţiuni, de la cartografiere simplă a mărcilor la cartografiere complexă a mărcilor, segmentelor de clienţi, mărcilor ideale pentru fiecare segment. În timp ce prima va descrie cu acurateţe poziționarea mărcilor în mintea consumatorilor dumneavoastră, cea din urmă concentrează toate direcţiile strategice pentru compania dumneavoastră.

Analiză Discriminantă

  • Aplicații privind satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele caracteristici în generarea de satisfacție și loialitate. Analiza discriminantă oferă rezultate superioare față de regresie, corelație bivariată sau multiplă, pornind de la un design adecvat și eficient.
  •  Aplicații strategice: cu o combinaţie de analize cluster, factorială şi discriminantă puteţi transforma o segmentare bazată pe clienți într-un instrument de management funcţional pe întreaga parte de marketing a organizației (triați şi calificați-vă clienţii dumneavoastră, proiectați produsele țintite, monitorizați vânzările şi performanţa de comunicare pentru fiecare linie strategică).

Analiză Factorială
Gândirea şi comportamentul divers al clienţilor şi potențialilor clienți ai dumneavoastră poate avea și explicaţii simple. În general, câteva pârghii puternice vă pot ajuta să înţeleți şi prin urmare să gestionați realităţi complexe şi aparent haotice. Analiza factorială este cel mai simplu pas care stă la baza pârghiilor realității.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP