Analiză statistică & Modelare

Analiză Conjoint

Prognoza este necesară pentru orice business. Ce credeți despre simularea scenariilor ipotetice bazate pe fapte concrete? Permiteți clienților să facă alegeri, observați-le în mode sistematic, iar apoi modelați procesul lor de luare a deciziilor Cu ajutorul unei cunoașteri adecvate a modului în care decid oamenii, puteți simula scenariile care sunt de interes pentru afacerea dumneavoastră. Ce s-ar întâmpla dacă măriți prețurile? Ce s-ar întâmpla în cazul lansării unui produs, iar competiția vă copiază strategia? Rezultatele sunt realiste și se bazează pe fapte.

Metode de Regresie (OLS, Logistică, etc.):

  • Satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele atribute în generarea de satisfacție și loialitate
  • Aplicații strategice: ce factori influențează decizia de a alege un brand sau altul; ce menține consumul ridicat / frecvența pentru o anumită categorie de produse

Hărți perceptuale (folosind corespondenţa, MDS, analiza discriminantă, analiza factorială)
Transpuneți poziționarea complexă a mărcilor din mintea clienților dumneavoastră pe o hartă bidimensională. Sunt posibile mai multe opțiuni, de la simpla mapare a mărcilor la maparea complexă a acestora, segmentele de clienți, mărci ideale pentru fiecare segment. În timp ce prima va descrie poziționarea mărcilor în percepția consumatorilor, cea din urmă va concentra toate direcțiile strategice pentru compania dumneavoastră.

Analiză Discriminantă

  • Satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele atribute în generarea de satisfacție și loialitate. Analiza discriminantă oferă rezultate superioare față de  regresie, corelații bivariate sau multiple, având un design adecvat și eficient.
  •  Aplicații strategice: cu o combinație de analiză cluster, factorială și discriminantă, puteți transforma o segmentare bazată pe clienți într-un instrument de management funcțional pentru întreg departamentul de marketing al companiei (selecționați și calificați-vă clienții, proiectați produsele vizate, monitorizați performanța vânzărilor și a comunicării pentru fiecare linie strategică).

Analiză Factorială
Gândirea și comportamentul divers al clienților și potențialilor clienți pot avea explicații destul de simple. În general, câteva pârghii puternice vă pot ajuta să înțelegeți și astfel, să gestionați realități complexe și aparent haotice. Analiza factorială este cel mai simplu pas către pârghiile realității.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP