ScoutStraight <cumpărător misterios>
Oferim clienților noștri un control independent valid al procedurilor lor de servicii pentru consumatori și al celor mai bune practici prin metoda mystery shopping. Prin realizarea unor studii adecvate de mystery shopping contribuim la îmbunătățirea instrumentelor de management și motivaționale potrivite pentru clienții noștri.
Rezultatele de calitate ale studiilor noastre de mystery shopping provin din:
- efortului consultanților noștri de a înțelege și clarifica pe deplin toate procedurile și practicile
- proiectarea adecvată a scenariilor pentru a acoperi procedurile și practicile evaluate
- credibilitate (prin instruirea și recrutarea atentă a cumpărătorilor misterioși)
Aplicând principiile menționate, reușim astfel să evităm capcanele comune în cadrul studiilor de mystery shopping:
- cumpărători misterioși cu competențe limitate, care oferă consiliere cu privire la practicile de asistență a clienților
- rezultate care nu îndeplinesc așteptările și astfel înlocuiesc motivația de îmbunătățire între managementul de vârf, managementul de mijloc și nivelurile de execuție
- angajați care recunosc cumpărătorii misterioși și acționează în așa fel încât să obțină scoruri maxime