CommTrack <monitorizarea mărcii & comunicării>
Chiar dacă publicitatea este testată înainte de a fi difuzată, este imposibil de spus cum va funcționa în realitate, având în vedere multitudinea de reclame ale competiției alături de concursuri de vânzări, promoții și nivelurile de distribuție, care pot influența performanța campaniei de publicitate.
Sistemul nostru CommTrack monitorizează eficacitatea reclamei dvs. în timp, în comparație cu concurenții majori, în mediul real. Vă poate spune când o campanie începe să nu mai genereze rezultate și poate identifica ce reclame sunt difuzate în raport cu obiectivele de comunicare.
CommTrack este adaptat categoriei de produse și obiectivelor clientului și este conceput pentru a măsura cu exactitate efectele pe termen lung ale unei campanii de publicitate, inclusiv:
- Notorietatea mărcii și publicității
- Impactul mesajului publicitar
- Recunoaşterea publicității
- Imaginea mărcii
- Indicatori de încercare şi de utilizare
- Utilizarea canalelor media
CommTrack vă oferă un feedback valoros pentru a vă ajuta să înțelegeți dacă publicitatea dvs. atrage atenția, dacă mesajele cheie sunt transmise sau dacă imaginea mărcii se îmbunătățește în timp.