ExcellenceMetrics < satisfacția & loialitatea clienților>

ExcellenceMetrics < satisfacția & loialitatea clienților>

Chiar și cel mai simplu feedback din partea clienților este extrem de important pentru orice afacere, deoarece acționând ținând cont de acesta puteți spori loialitatea clienților. Managerii sau antreprenorii implicați operațional vor interpreta cu ușurință informațiile și le vor transforma în planuri de succes. Ceea ce le permite acestora să interpreteze instantaneu şi să aplice feedback-ul clienților în acţiuni de succes este:

  • contactul imediat cu clienții
  • autenticitatea informațiilor
  • aliniere cu obiectivele de afaceri

Deoarece organizațiile mai mari nu au o singură persoană de decizie implicată operațional, am dezvoltat produsul de cercetare privind satisfacția clienților pentru a compensa aceste calități antreprenoriale în corporație prin:

  • conectarea la aspectele sensibile relevante ale clientului - măsurați ce contează pentru clienți și direcționați afacerea spre nevoile clienților
  • legătură la procesele clientului - țineți cont de responsabilitate și delegarea responsabilității
  • legătură la rezultatele dorite de client, nu doar satisfacţia clientului sau loialitatea clientului - interpretați rezultatele studiului din perspectiva obiectivelor de afaceri

Cercetarea noastră privind satisfacția clienților va acoperi:

  • interviuri cu managementul
  • interviuri cu angajații
  • interviuri cu clienții
  • proiectarea sistemului de măsurare a experienţei clienților
  • colectarea datelor cantitative
  • raportare pe tipuri de servicii și recomandări priorități de acțiune pe unități / departamente, benchmarking intern și extern
  • consiliere privind programele de marketing țintite către segmentele analizate din baza de clienți existentă sau din rândul clienților potențiali

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP