ExcellenceMetrics < satisfacția & loialitatea clienților>
Chiar și cel mai simplu feedback din partea clienților este extrem de important pentru orice business și acționând pe baza acestuia puteți câștiga încrederea multor consumatori. Managerii sau antreprenorii motivați și implicați vor interpreta cu ușurință informațiile și le vor transforma în strategii de succes. Ceea ce le permite acestora să interpreteze și să aplice feedback-ul clienților în planul de marketing este:
- interacțiunea imediată cu clienții
- autenticitatea răspunsurilor
- alinierea cu obiectivele business-ului
Companiile mari nu au o persoană de decizie unică, implicată operațional, fapt pentru care am conceput produsul nostru de cercetare a satisfacției clienților, compensând calitățile antreprenoriale ale companiilor:
- conectarea la aspectele relevante pentru clienți –măsurați tot ceea ce contează pentru consumatori și îndreptați obiectivele afacerii către nevoile acestora
- legătura cu procesele clientului – responsabilitate și delegarea responsabilității
- rezultatele dorite de client, nu doar satisfacția sau loialitatea clienților – interpretați rezultatele studiului din perspectiva obiectivelor afacerii
Cercetarea noastră acoperă:
- interviuri cu managementul
- interviuri cu angajații
- interviuri cu clienții
- proiectarea sistemului de măsurare a experienţei clienților
- colectarea datelor cantitative
- raportare în funcție de servicii și priorități de acțiune pe unități/departament, benchmarking intern și extern
- consiliere în legătură cu programele de marketing aplicate care vizează segmente bazate pe sondaje din grupul de clienți existent sau de la potențiali clienți