DecisionMap <studii de segmentare U&A>
Nu ne limităm doar la studiile tradiționale U&A, ci oferim informații relevante pentru dezvoltarea strategiei și personalizăm fiecare studiu în funcție de obiectivele de marketing ale clientului. Ținem cont în egală măsură și de procesul de dezvoltare al strategiei, de caracteristicile pieței și de perspectiva fiecărui client în parte. În plus, le permitem clienților noștri să monitorizeze rezultatele implementării strategiei în studii de urmărire a evoluției viitoare printr-o tehnică de segmentare a pieței ușor de replicat.
Etape:
- Briefing referitor la obiectivele de marketing – alinierea design-ului cercetării la obiectivele de marketing
- Cercetarea calitativă exploratorie– pentru asigurarea relevanței clientului
- Interacțiune activă client – consumator
- Workshop de dezvoltare a strategiei – design complet de cercetare cu procesul de dezvoltare a strategiei clientului
- Studiu cantitativ – adunarea informațiilor relevante de la clienți printr-un studiu U&A amplu
- Workshop final de dezvoltare a strategiei – segmentarea pieței și generarea unei liste complete de informații necesare pentru elaborarea planurilor de marketing atât din cercetare, cât și din cunoștințele clienților
- Monitorizarea implementării strategiei