DecisionMap <studii de segmentare U&A>

DecisionMap <studii de segmentare U&A>

Mai mult decât studiile tradiţionale U&A, oferim prin DecisionMap un nivel ridicat de informaţii relevante pentru elaborarea strategiei de dezvoltare prin personalizarea studiului la obiectivele de marketing si de business ale clientului precum și la caracteristicile piaței și perspectiva clientului. În plus, permitem clienţilor noştri să monitorizeze rezultatele implementării strategiei în studii de urmarire a evoluției viitoare printr-o tehnică de segmentare a piaţei uşor de reprodus.

Etape:

  • Briefing pe obiectivele de marketing – alinierea proiectarea cercetării la obiectivele de marketing
  • Cercetare calitativă exploratorie - asigură relevanţa clientului
  • Interacţiune activă client cercetare-client – crearea de implicare pentru echipa de strategie a clientului
  • Workshop inițial de dezvoltare a strategiei – proiectare completă a cercetării cu procesul de dezvoltare a strategiei clientului
  • Studiul cantitativ – adunarea de informaţii relevante din partea clienților prin studiu amănunțit U&A
  • Workshop final de dezvoltare a strategiei – rafinarea segmentării pieţei şi generarea de informaţii necesare pentru a elabora planul de marketing
  • Monitorizarea implementării strategiei – generarea de responsabilitate

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP