Bunuri de folosinţă îndelungată
Pentru a construi imaginea unui brand este nevoie de mulți ani, mult mai mulți decât în domeniul bunurilor de larg consum. Caracteristicile produselor sunt foarte importante, iar consumatorii depun eforturi pentru a înțelege particularitățile tehnice ale acestor produse. Spre deosebire de bunurile de larg consum, în cazul bunurilor de folosință îndelungată clienții pot evalua și compara produsele cu cele ale competiției. Înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea la viitoarele trenduri sunt esențiale pentru supraviețuirea brandului. Cu o experiență vastă în domeniu, am reușit să dezvoltăm instrumente de cercetare potrivite pentru a ne informa corect clienții.
Categorii de produse studiate
- Mărfuri albe /maro · Telefoane
Ținte investigate
- Consumatori
- Retaileri
Soluţii
- DecisionMap - studii de segmentare U&A
- ExploreFit - testare de concept
- ImproveFit - conjoint analysis
- TrialFit - testare de produse
- MarketFit - test de piață simulat
- PriceSpan - stabilirea prețurilor
- ExcellenceMetrics - satisfacția & loialitatea clienților
- ScoutStraight - cumpărător misterios
- StaffChoice - satisfacţia angajaţilor
- WorkDrive - performanţa angajaţilor
- CommCheck - test copy
- add+impact ® - test de comunicare
- CommTrack – evoluţia mărcii & comunicării