Servicii de teren

Serviciile noastre de teren

Mercury Research a dezvoltat instrumente de cercetare adecvate pentru a oferi informații valoroase profesioniștilor în marketing, astfel încât aceștia să înțeleagă mai bine domeniile în care activează. Suntem conștienți de faptul că există diferențe între industrii și am conceput instrumente speciale de cercetare strategică, care descriu fiecare piață.
 

Cercetare Omnibus    

Cel mai economic mod de a obține informații de piață relevante.

  • CATIbus <Omnibus Telefonic>

    Mercury Research derulează lunar studiul sindicalizat, CATIbus, folosind tehnologia CATI (Computer Assisted Telephone Interview) ca metodă de colectare a datelor.

    Mai mult
  • IBus <Omnibus Online>

    În octombrie 2009, Mercury Research a lansat primul studiu de tip omnibus online din România.

    Mai mult
Cercetarea Cantitativă    

Compania noastră acoperă toate tipurile de metodologii de cercetare cantitativă, fiind specializată în recomandarea și implementarea celor mai adecvate și eficiente metode de colectare a datelor. Folosim sisteme solide de verificare și validare pentru toate tipurile de metode de colectare a datelor, oferind clienților noștri cele mai precise și utile informații.

  • Interviuri Față-în-Față

    Intervievatorii noștri au experiența necesară pentru a se putea ocupa de toate tipurile de colectare de date.

    Mai mult
  • CATI

    Beneficiile sistemului nostru CATI sunt: colectare rapidă a datelor, bază de date precisă, verificare îndeaproape a activității de colectare a datelor, livrare…

    Mai mult
  • Online

    Panelul Mercury Research este cel mai mare panel online din România. Serviciile online disponibile sunt: servicii de eșantionare, servicii de programare a chestionarelor,…

    Mai mult
Cercetarea Calitativă    

Metodologii:

  • Comunitate online
  • Focus Grupuri – în persoană sau online
  • Interviuri în profunzime: în persoană, telefonic sau online
  • Interviuri pereche în profunzime
  • Cercetare etnografică:
    • Vizite la domiciliu
    • Cumpărături asistate
    • Studii de consum asistate
  • Netnografie

Audiența pentru cercetarea calitativă – experiență în recrutarea de:

  • Consumatori: de la gospondine la utilizatori de mărci premium sau public cu incidență restrânsă: venituri mari, utilizatori de servicii complexe
  • Business: factori de decizie din SOHO, IMM-uri, corporații mari de servicii financiare sau telecomunicații, manageri de parcuri auto
  • Lideri de opinie: personalități culturale sau din mass-media
  • Autorităţi locale și centrale
  • Medici: de la medici de familie până la specialiști (HIV, oncologi, imunologi, hematologi etc.)
  • Pacienți și lideri ai asociațiilor de pacienți
  • Farmacişti

 Resurse:

  • Echipă proprie de moderatori, cu experiență în psihologie, marketing, sociologie, care au cunoștințe extinse de cercetare calitativă ce acoperă atât aspectele teoretice, cât și pe cele practice
  • Echipă separată de intervievatori pentru procesul de recrutare a respondenților
  • Cameră confortabilă și informală cu oglindă unidirecțională pentru focus grupuri
  • Sală de vizionare izolată fonic cu înregistrare DVD și posibilitate de traducere simultană
  • Posibilitate de transmisie live folosind sistemul propriu sau Focus Vision
  • Posibilitate de înregistrare audio-video, jurnal tradițional sau video pentru cercetare etnografică
Prelucrarea datelor    

Echipa noastră de analiști cu experiență în statistică, matematică și cibernetică utilizează soluții software avansate pentru scripting și tabelări.

Scripting:

  • Sawtooth pentru sondaje față-în-față și online
  • NIPO pentru studiile CATI
  • Oferit și ca serviciu pentru companiile de cercetare

Tabelări:

  • SPSS
  • QPS
  • Oferit și ca serviciu pentru companiile de cercetare
Analiză statistică & Modelare    

Analiză Conjoint

Prognoza este necesară pentru orice business. Ce credeți despre simularea scenariilor ipotetice bazate pe fapte concrete? Permiteți clienților să facă alegeri, observați-le în mode sistematic, iar apoi modelați procesul lor de luare a deciziilor Cu ajutorul unei cunoașteri adecvate a modului în care decid oamenii, puteți simula scenariile care sunt de interes pentru afacerea dumneavoastră. Ce s-ar întâmpla dacă măriți prețurile? Ce s-ar întâmpla în cazul lansării unui produs, iar competiția vă copiază strategia? Rezultatele sunt realiste și se bazează pe fapte.

Metode de Regresie (OLS, Logistică, etc.):

  • Satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele atribute în generarea de satisfacție și loialitate
  • Aplicații strategice: ce factori influențează decizia de a alege un brand sau altul; ce menține consumul ridicat / frecvența pentru o anumită categorie de produse

Hărți perceptuale (folosind corespondenţa, MDS, analiza discriminantă, analiza factorială)
Transpuneți poziționarea complexă a mărcilor din mintea clienților dumneavoastră pe o hartă bidimensională. Sunt posibile mai multe opțiuni, de la simpla mapare a mărcilor la maparea complexă a acestora, segmentele de clienți, mărci ideale pentru fiecare segment. În timp ce prima va descrie poziționarea mărcilor în percepția consumatorilor, cea din urmă va concentra toate direcțiile strategice pentru compania dumneavoastră.

Analiză Discriminantă

  • Satisfacția clienților / loialitate: estimați cât de importante sunt diferitele atribute în generarea de satisfacție și loialitate. Analiza discriminantă oferă rezultate superioare față de  regresie, corelații bivariate sau multiple, având un design adecvat și eficient.
  •  Aplicații strategice: cu o combinație de analiză cluster, factorială și discriminantă, puteți transforma o segmentare bazată pe clienți într-un instrument de management funcțional pentru întreg departamentul de marketing al companiei (selecționați și calificați-vă clienții, proiectați produsele vizate, monitorizați performanța vânzărilor și a comunicării pentru fiecare linie strategică).

Analiză Factorială
Gândirea și comportamentul divers al clienților și potențialilor clienți pot avea explicații destul de simple. În general, câteva pârghii puternice vă pot ajuta să înțelegeți și astfel, să gestionați realități complexe și aparent haotice. Analiza factorială este cel mai simplu pas către pârghiile realității.

Should you need assistance or more information on our solutions and sector expertise, our experts will guide you.

Newsletter

Register to our newsletter and get our latest news.

Newsletter-ul include:

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP