CommCheck <test de copy>
Prezentarea copy-ului dumneavoastră unui grup de oameni pentru a fi analizat poate părea o metodă neproductivă. Unii ar putea argumenta că oamenii fără cunoștințe în domeniu nu au abilitățile necesare pentru a judeca produsele profesioniștilor în marketing sau pentru a vă oferi idei creative despre cum să vă îmbunătățiți copy-ul. Într-adevăr, discuțiile cu consumatorii nu vă vor spune dacă reclama ar fi un succes sau un eșec sau dacă vânzările vor crește.
Cu toate acestea, obținerea unui feedback al consumatorilor vă va oferi informații valoroase pentru a evalua cât de bine răspunde copy-ul dumneavoastră obiectivelor de comunicare ale companiei.
Echipa noastră de moderatori experimentați vă poate ajuta să construiți un diagnostic solid al capacității copy-ului de a transmite mesajul potrivit și de a proiecta imaginea corectă a brand-ului dvs., răspunzând la întrebări precum:
-
Este copy-ul relevant pentru publicul țintă?
-
Ce idei de marcă extrage audiența dvs. din anunț?
-
Sunt acestea în conformitate cu obiectivele comunicării?
-
Cât de relevante, credibile și interesante sunt mesajele copy-ului pentru audiență?
-
Există elemente care transmit mesaje greșite sau care împiedică înțelegerea, acceptarea sau credibilitatea copy-ului?