Cercetarea Calitativă

Metodologii:

  • Comunitate online
  • Focus Grupuri – în persoană sau online
  • Interviuri în profunzime: în persoană, telefonic sau online
  • Interviuri pereche în profunzime
  • Cercetare etnografică:
    • Vizite la domiciliu
    • Cumpărături asistate
    • Studii de consum asistate
  • Netnografie

Audiența pentru cercetarea calitativă – experiență în recrutarea de:

  • Consumatori: de la gospondine la utilizatori de mărci premium sau public cu incidență restrânsă: venituri mari, utilizatori de servicii complexe
  • Business: factori de decizie din SOHO, IMM-uri, corporații mari de servicii financiare sau telecomunicații, manageri de parcuri auto
  • Lideri de opinie: personalități culturale sau din mass-media
  • Autorităţi locale și centrale
  • Medici: de la medici de familie până la specialiști (HIV, oncologi, imunologi, hematologi etc.)
  • Pacienți și lideri ai asociațiilor de pacienți
  • Farmacişti

 Resurse:

  • Echipă proprie de moderatori, cu experiență în psihologie, marketing, sociologie, care au cunoștințe extinse de cercetare calitativă ce acoperă atât aspectele teoretice, cât și pe cele practice
  • Echipă separată de intervievatori pentru procesul de recrutare a respondenților
  • Cameră confortabilă și informală cu oglindă unidirecțională pentru focus grupuri
  • Sală de vizionare izolată fonic cu înregistrare DVD și posibilitate de traducere simultană
  • Posibilitate de transmisie live folosind sistemul propriu sau Focus Vision
  • Posibilitate de înregistrare audio-video, jurnal tradițional sau video pentru cercetare etnografică

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP