Metodologii:
- Comunitate online
- Focus Grupuri – în persoană sau online
- Interviuri în profunzime: în persoană, telefonic sau online
- Interviuri pereche în profunzime
- Cercetare etnografică:
- Vizite la domiciliu
- Cumpărături asistate
- Studii de consum asistate
- Netnografie
Audiența pentru cercetarea calitativă – experiență în recrutarea de:
- Consumatori: de la gospondine la utilizatori de mărci premium sau public cu incidență restrânsă: venituri mari, utilizatori de servicii complexe
- Business: factori de decizie din SOHO, IMM-uri, corporații mari de servicii financiare sau telecomunicații, manageri de parcuri auto
- Lideri de opinie: personalități culturale sau din mass-media
- Autorităţi locale și centrale
- Medici: de la medici de familie până la specialiști (HIV, oncologi, imunologi, hematologi etc.)
- Pacienți și lideri ai asociațiilor de pacienți
- Farmacişti
Resurse:
- Echipă proprie de moderatori, cu experiență în psihologie, marketing, sociologie, care au cunoștințe extinse de cercetare calitativă ce acoperă atât aspectele teoretice, cât și pe cele practice
- Echipă separată de intervievatori pentru procesul de recrutare a respondenților
- Cameră confortabilă și informală cu oglindă unidirecțională pentru focus grupuri
- Sală de vizionare izolată fonic cu înregistrare DVD și posibilitate de traducere simultană
- Posibilitate de transmisie live folosind sistemul propriu sau Focus Vision
- Posibilitate de înregistrare audio-video, jurnal tradițional sau video pentru cercetare etnografică