Best of ESOMAR România 2013: Valoarea euro în cercetarea de piață

Best of ESOMAR România 2013: Valoarea euro în cercetarea de piață

În cadrul ediției Best of ESOMAR 2013, Mercury Research a abordat tema The Euro Value of Market Research, pentru a reaminti tuturor cât de importantă este cercetarea de piață în sistemul de management al oricărei companii de top.

Structura prezentării s-a concentrat pe trei puncte principale:

  • Oferirea unor informații specifice
  • Calcularea valorii în funcție de profit și pierderi
  • Prezentarea tuturor informațiilor în contextul de marketing, astfel încât,  la finalul prezentării, publicul să înțeleagă cu ușurință modul în care cercetarea de piață utilizată în strategia de marketing a unei afaceri aduce euro la linia de bază a companiei

Informația este valoroasă, dar cât de valoroasă este de fapt?

Pentru a răspunde la această întrebare, vă invităm să analizați două situații de afaceri diferite: un business care decide să folosească serviciile de cercetare de piață și un altul care alege să nu apeleze la serviciile de cercetare. Veți putea observa cum fiecare își organizează planul de marketing, ce rezultate obțin și apoi veți putea calcula rentabilitatea investiției pentru cercetarea de piață folosită.

Puteți accesa întreaga prezentare din cadrul evenimentului aici.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP