Best of ESOMAR Romania 2019: How your NPS Doing?

Best of ESOMAR Romania 2019: How your NPS Doing?

Prezentarea pentru Best of ESOMAR 2019 vorbește despre NPS (Net Promoter Score), un indicator cu pondere în organizații. NPS este calculat simplist și a fost puternic criticat în industrie. În ciudat acestui fapt, bugetele alocate pentru NPS au continuat să crească, iar Mercury Research a identificat în ce context contează recomandările – când lipsesc informații generale sau relevante, unde mizele sunt mari (prețul este mare sau oportunitatea este scăzută), unde nu există experiență personală și unde teama de a greși este copleșitoare. 

Astfel de categorii includ electronice și electrocasnice, dar și categorii de nișă precum vacanțe, restaurante, servicii medicale, magazine de îmbrăcăminte și încălțăminte sau servicii auto.

Recomandarea nu se ia în calcul pentru categoriile unde experiența personală există deja, unde cheltuiala este mică și nu justifică efortul de a căuta informații sau unde gusturile diferă. Acolo unde branding-ul este funcțional, NPS își pierde utilitatea.

Pentru mai multe detalii, vedeți prezentarea aici.

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP