The Budapest Global Event 2016

The Budapest Global Event 2016

Mercury Research a împărtășit cele mai recente informații din domeniul publicității oferite de peste 600 de branduri la Budapest Global Event 2016.

Internetul devine din ce în ce mai mult o parte din viața fiecăruia dintre noi, așa cum arată cele mai recente sondaje din 2016 realizate de Mercury Research. Această tendință se referă și la publicitate? Concurează publicitatea pe internet cu cea tradițională de la TV?
Pentru a răspunde acestor întrebări referitoare la impactul publicității, Mercury Research s-a alăturat unui program de cercetare fundamentală numit Sales Building, începând cu anul 2010. Cu parteneri printre agenții de publicitate (Unilever, Hochland) și agenții media (Mediacom), am reușit să monitorizăm cheltuielile media a peste 600 de branduri, care au investit în reclame online, TV, tipărire sau radio și le-am corelat cu indicatorii de marcă – conștientizare, testare și utilizare. Cercetarea noastră a arătat că și bugetele de media mai mici aduc rezultate, contrar așteptărilor. De asemenea, calitatea reclamei valorează la fel de mult ca bugetul de media pentru obținerea rezultatelor, cuantificând astfel valoarea de a avea reclame calitative și ROI-ul creativității.

Mai multe detalii aici

 

 

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP