Analiza viziunii mondiale asupra destinațiilor turistice 2015
Acesta este al doilea an al sondajului realizat de Global Market Research, o rețea internațională de agenții de cercetare de piață.
Cu peste 16.800 de interviuri din 24 de țări diferite, incluzând aproape toate marile economii mondiale, aceasta este cea mai amplă evaluare a destinațiilor turistice organizată vreodată în ceea ce privește experiențele, intențiile și motivele celor care călătoresc.
Datele colectate în acest an, în perioada ianuarie – februarie 2015, oferă o perspectivă fascinantă asupra:
- Atracției față de destinațiile atât pentru vacanțe scurte, cât și pentru vacanțe mai lungi, pe baza experienței și evaluărilor turiștilor internaționali
- Intențiilor de a vizita destinații pentru city break-uri sau pentru vacanțe mai lungi
- Formelor de comunicare și marketing folosite pentru promovarea destinațiilor
- Motivelor pentru care turiștii aleg fiecare destinație în parte, fie că e vorba de vacanțe mai scurte sau mai lungi
Toate aceste date au fost colectate printr-un eșantion global la care s-a adăugat și ,,magnetismul turistic” al fiecărei destinații comparat cu toate celelalte atracții turistice internaționale.