Decizia de a vă optimiza produsele într-o piață competitivă este de cele mai multe ori o necesitate și nu o opțiune. Am dezvoltat instrumente complexe și analize pentru a ne ajuta clienții să decidă asupra prețului optim, să înțeleagă deciziile consumatorilor în procesul de cumpărare și să afle cum ambalajul produsului ar putea afecta vânzările.
- ImproveFit <analiză conjoint>
Putem oferi clienților noștri posibilitatea de a vedea cum ar evolua preferințele pentru un produs nou. Mai mult - MarketFit <test de piață simulat>
Testul de cercetare imită ceea ce se întâmplă pe piață, încercând să reproducă experiența reală. Mai mult - TrialFit <testarea produsului>
Metoda TrialFit se desfășoară sub formă de teste monadice „oarbe” pentru noul produs și concurență într-un context relevant pentru consum. Mai mult - PriceSpan <stabilirea prețurilor>
Studiile de sensibilitate la preț vă ajută să stabiliți intervalul optim de preț pentru o marcă existentă sau un produs nou. Mai mult - PackDrive <testarea ambalajului>
Metodologia PackDrive vă permite să evaluați impactul lansării unui nou design de ambalaj. Mai mult - ExploreFit <test de concept>
Testarea conceptului oferă măsurătorile corecte pentru a ajuta clienții să decidă condițiile și corectitudinea lansării noului produs. Mai mult