Aproape orice industrie are o componentă de servicii, de la instituțiile financiare care oferă servicii doar propriilor clienți până la producătorii de bunuri ambalate care oferă servicii de gestionare retailerilor sau servicii de vânzări distribuitorilor angro. Astfel, orice instrument de management al calității are legătură cu clientul. Mercury Research vă poate ajuta să discutați direct cu clienții dumneavoastră prin intermediul studiilor de satisfacție sau cu ajutorul cumpărătorilor misterioși, care vă pot evalua calitatea serviciilor.
- ExcellenceMetrics < satisfacția & loialitatea clienților>
Chiar și cel mai simplu feedback din partea clienților este extrem de important pentru orice business. Mai mult - ScoutStraight <cumpărător misterios>
Prin intermediul metodei mystery shopping, oferim clienților noștri un control independent și valid al procedurilor de servicii cu clienții și al bunelor practici. Mai mult - StaffChoice <satisfacţia angajaţilor>
StaffChoice oferă pârghii pentru a crește angajamentul angajaților. Mai mult - WorkDrive <performanţa angajaţilor>
Soluția WorkDrive pentru a evalua performanța angajaților combină rezultatele performanțelor fiecărui individ cu un studiu de personal intern. Mai mult