CATI
Prezentare:
- Propriul departament CATI
- Posibilitatea de a lucra de acasă în perioade aglomerate
- Peste 100 de operatori CATI
- Gestionarea apelurilor
- Apelare automată
- Posibilitatea de a reda reclame/jingle-uri audio și de a înregistra răspunsurile respondenților
- Monitorizarea îndeplinirii cotelor de eșantion
- Permiterea rotației secțiunilor de chestionar, întrebări, afirmații
Selecția respondenților:
- Selectarea aleatorie a respondenților folosind metodele Kish
- Apelare aleatorie a numerelor de telefon alocate spre utilizare operatorilor de telefonie
Beneficii CATI:
- Colectare rapidă a datelor
- Bază de date precisă
- Verificare continuă a activității de colectare a datelor; monitorizarea live a interviurilor telefonice
- Livrare rapidă a bazei de date după finalizarea colectării
Proceduri de control al calității:
- supraveghere 100% a tuturor operatorilor prin ascultare live și monitorizarea ecranului