IBus <Omnibus Online>

IBus <Omnibus Online>

În octombrie 2009, Mercury Research a lansat primul studiu de tip omnibus online din România.

Eșantionul, reprezentativ pentru populația din mediul online, provine din propriul nostru panel online, iar respondenții au fost recrutați parțial online și parțial prin interviuri telefonice. Procesare rapidă, foarte flexibilă și cu un cost foarte avantajos.

Beneficii:

  • Cel mai economic
  • Cel mai rapid
  • Fără erori de operator
  • Răspunsuri deschise mai elocvente decât telefonic sau față-în-față

Dezavantaje:

  • Reprezentare redusă a structurii populației în special în rural, vârstnici, oameni ocupați, adolescenți

Metodologie:

  • Colectarea datelor: CAWI – Interviuri Web Asistate de Calculator
  • Profilul respondentului: 18+ ani, cu domiciliul în România
  • Mărimea eșantionului: precizie ±3% (1.000 interviuri); precizie ±4% (600 interviuri); precizie ±5% (400 interviuri)
  • Ponderare conform celor mai recente date oficiale după sex, vârstă, regiune, urbanizare, statut ocupațional

 

Membri

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP